مهممممممممممممممم+لطفا التماس میکنم بیاین🥲

گایز گرل گروپ جدید هایب رو می‌شناسید؟

گرل گروپ هایب با همکاری سورس میوزیک .. من براشون وب زدم

ولی هنوز کامل نیست ... ازتون میخوام فالوش کنید تا بتونم

فعالیتم رو توش شروع کنم ... + اگه کسی میتونه ادمین بشه بگه بهم

کلیک

۳ موافق ۰ مخالف

با موفقیت فالو شدD:

فدات🥲💚🦥

بابا پاره نمی شی با این همه فنساین؟😐🍷

چند وقت پیش زدم همشونو پاک کردم ... و قراره فقط دیگه توی همین وب و وب بیبی مان فعالیت داشته باشم ㅇ-ㅇ

اهان😐🍷

خوبی بابا*-*

😔🦦😂

یسسسسسسسسسسسسسسسس....تو چطوری؟:"

فالو کردم موفق باشی🤍🤍🤍

خیلی دوست دارم ادمین شم ولی فعلا نمیتونم البته اگه کسی نبود میتونی روم حساب کنی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ویلیام شکسپیر گفت :
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...!
شخصیت من چیزیه که من هستم.
اما برخورد من
بستگی داره به اینکه تو کی هستی-
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان