های!

هنوز کسی اینجا هست ؟:"

اصلا منو یادتونه؟*"*

۸ موافق ۰ مخالف

سیسووووووووووووو

سلامممممممممم خوبی؟ =-=

اپاااااااااااااااااا

جیووومممممممممم🥺🍩
خوبی؟ *-*

اونی..

انییییییی بیا بغلم عنه 🥺😭
خوبی دختر؟ 0-0

سلام خوشگل 😎

سلام اونی🦔❤️
خوبی؟@ㅊ@

عوضی ما از اوناش نیستیم یادمون بره :/

ولی نکته جالب اینجاست انگار من بعضی ها رو فراموش کردم 😂😐
خوبی شوکو؟ 🧚‍♀️
ان سی تی تموم شد... شناختم😂❤️
میخوام سونتین بشناسم🚶‍♀️💅🏻
بنظرت ارزش وقت گذاشتن داره؟ :"
-وی میخواد حتما بشنود که تو بگی آره برو باهاشون آشنا شو🚶‍♀️-

سیلام سیلام*-*

سلام صد تا سلام 🦔
خوبی؟*-*

چرا نباید یادمون باشه؟😂

من خیلی وقت بود اینجا پست نذاشته بودم 🥺:'(
گفتم شاید یادتون رفته باشه *-*
خوبی؟ 🥯

تف تو روت چرا نبودییییی

کوجا بودیییی

حالم دیگه از بیان بهم میخوره حقیقتا 🤌🏻

خوبممممم

منتهی دارم حرص میخورمTT

خودت چیییی

شکر

حرص چی؟
منم اوبمTT

آلهههه خوبم توخوبی؟*-*

شکر

منم خوبم♡

عبزی من باید فوشت بدم تو چرا میدیTT

بغلللللللللللللل

خوبم تو خوبییییییییییی:"؟

ببخشید دیگه میخوام کم بیام بیان :(

♡▪︎♡
شکر
یس=_=

خوبیییییTT؟ 

خوبم:>

مرسی خوبمTT♡▪︎♡

شکر♡

مرسی تو چطوری؟ 

شکر

عالی🤩💖

ودف😐😂

منم فراموش کردی؟:"

من خوبم تو چطوری؟:")

نگوووووووومکنسیشنسکنکیسشمن

تبریک میگم سیزن کوشولوووووووووووTTTTTTT

سونتین؟ ارزش؟

به نطرم بهتر بود میپرسیدی وقت ارزش سونتینو داره؟TT

وای نمیدونی چقدررررررررر خوبن کههههههههههه

ببین سونتین یه پکیج کاملللللللل از استعداد و وکال و رپ و دنس و سخت کوشی و مهارت و اخلاق و دیوونگی و رفاقت ـه

این پسرا واقعا ارزششون چیزی بیشتر از استن کردنهTTTTTT

خیلی محشرنTT

نخیرم ... تو سوگلی ای مگه میشه فراموشت کرد؟:"/

شکر .. منم عالی پرتقالی😆😁😂💖
TT♡♡♡♡♡♡
اوکیه پس*-*😃

دقیقا یادمون هست ☺البت یاد من هست 

ولی یاد من نیست ... شرمنده ولی میشه بگی  کی ای؟:(

هاییی سیسومممممممممممم

شیطوری طُ؟!

آخه مگ میشه تورو یادم بره آخه حیح :")

میس یو!

اونیییییییییییی مری😗😗😗😗😗🤩😺💕

عالی ... تو خوبی؟*-*
حیحی .. جون خیلی وقته بیان نبودم گفتم شاید یادتون دفته باشه TT
می تو♡▪︎♡

اینجا وبلاگ شخصی توعه سیسوووو

یس یس😆💖

خوبی؟*-*

مرسی فداتت شم

تو خوبی ⁦:0⁩

🤍

یس منم عالی ام🤩💛

نمیدونم 

الان مریضم دوباره دارم حرص میخورمTT

شکرTT

 چی شده ؟خوبی؟چیزیت شده؟کرونا گرفتی ؟کجات درد میکنه؟:/ ... 

مامانم که میگه کرونا نیست 

روحی بد نیستم ولی جسمی واقعا خیلی وضع خرابه:"

تقریبا همه جاTT

۶جدععحبح۶۶ج۵۰۵بچ۵بنبن۶۵بجج۵بعهبجع۶ی۵۷۹۷۹۹۷

پاشو برو پیش یه دکتر :///////////
وای:////////

میگه فقط سرما خوردی:/

بخدا جرئت داشتی منو یادت بره همینجا شل و پلت میکردم ://

ولی برو کارات شوووووووووووTTTT

من غلام شوما ... مگه من جرئت دارم؟:"

کارات؟فندوم سونتین؟

معلومه که نداری :/

زنیکه لوس بیا بغلم ببینم :/

آره آرهTTTTTTTTTTTTTTT

صحیح:"

با جیغ بنفش از نوع هیونجین میام بغلت:/
TT

خب کم بیا ولی پیش من بیا دلم برات تنگ میشهTT

باشهTT

مرسی تو خوبی؟ :")

اتفاقا همیشع بیادتم حیح :)

نرو دیگ باش لطفا~

شکر .. منم عالی 🤩🤍

TT اونی خوش قلب من TT
چشم *^*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ویلیام شکسپیر گفت :
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...!
شخصیت من چیزیه که من هستم.
اما برخورد من
بستگی داره به اینکه تو کی هستی-
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان