لاین آپ کوییندام

به گزارش Mnet لاین آپ فصل دوم شو رقابتی Queendom شامل شش تیم :

Brave Girls , VIVIZ , WJSN , LOONA , Kep1er , Hyolyn

میشود.

مجری : ته یون Girls' Generation

شروع پخش :۳۱ مارچ (۱۱ فروردین)


خلاصه بگم .. ام نت رید با این لاین آپش!

ویویز؟نه جدا؟کپلر؟اینا هنوز دوماه هم از دبیو شون نگذشته ...

واقعا برای ام نت متاسفم...عملا لاین آپ جوری چیده شده که رقابت فقط بین کپلر و لونا باشه

😐💔

و یه چی دیگه رو هم اضاف کنم اونم اینکه لونا بهترین پرفورمر (بهترین اجرا کننده) های نسل چهارن بین دخترا لوناست .. 

ام نت شوخیش گرفته؟:/ ... خو اون بدبختا چه گناهی کردن؟؟؟؟

سو واقعا نمیدونم چی بگم ... فقط امیدوارم مثل کینگ دام نشه =)

۶ موافق ۰ مخالف

عجب/:

واقعا بدم‌میاد از ام نت 😑

اخه viviz? kep1er

 

اینا براشون سخت میشه :(

ام نت هیچوقت عین ادم نتونست یه برنامه بدون عیب بسازه

بارش حق!!!!!!

وای من جدااااا از حضور لونا مثه چی خوشحالمممم

ویویز رو حالا میگیم چون قبلا تو جی فرند بودن یچیزی

اما کپلر؟

خداوکیلی گناه دارن تازه از یه شوی رقابتی بیرون اومدن...

و واقعا بریوگرلز یجورین خب...

ولی هیولین کارش خیلی خفنه

wjsn هم کم فن نداره ولیا :"

ولی جدا لاین آپش خیلی یجوریه

منم خیلی خوشحال شدم...بلاخره بلک بری یه عنی خورد واسه دخترام 🥺🤣🗿🕯

آره خیلی براشون سخت میشه .. برنامه هاشون شدیدا فشرده ست !
خدایی با هر کی کنار بیام با بریو گرلز نمیتونم 😑🤌🏻
هیولیون استعداد خالصه .. ولی بازم گودرت گروه ها بیشتره ... یونو چی میگم؟:"
ولی تو کره زیاد فن نداره ... لونا تو کره و آمریکا خیلی معروفه و خب قطعا کویین قراره یا کپلر باشه یا لونا:"
خیلییییییی یجوریه!

لوناااا دخترای خفنممممممم

من نمیگم ویویز من میگم جی فرندددد دخترام⁦(TT)⁩

بریو گرلز??اخه به گروه های روکی میخورن ؟

اخه نصفشون نسل چهارن و نمیشه با نسل های دیگه رقابت کنن(:

Wjsn سممیمصمیمیمیمیمیمیممی از حضورشون خوشحالمممم

یسسسس!

TT
حرفت کاملا درسته !
منم *-*♡

ولی باید منتظر لاس های بیشمار چوو با بقیه و حسودیای ایو باشیم😂😂

اوهوم..

وای جدا بریو گرلز فقط با رولین موفق شدن همین :"

بعد غیر از اون

نسل دو کیپاپن!

ینی چی خب :/

آره آره میفهمم

مثلا تو کوییندام قبلیه هم بوم حرف اول رو توی وکال میزد ولی خب سولوییست بود:)

من فکر میکردم دیگه سولوییست نمیاره-

من برای اولین بار میدونم باید طرف کی باشمTT

با اینکه کپلر رو هم دوست دارم و دایون جزو بایسای اصلیمه

ولی لونا فندوم اولم توی گرل گروپاست ")

ولی مجری کوییندامنیسشنمکسشسکمTT

صادقانه خیلی خوشحالم اس ام گروهاشو شرکت نمیده و فقط مجری میفرستهTT

میتونم با خیال راحت قربون صدقشون برم و حرص خوردنی هم در کار نیستTT

همینو بگو .. ماشالا چو هم با همه دوسته🗿🤣🤌🏻

هعیییی کیپاپ است دیگر :"
هق بوم رو یادم ننداز TT
منم دیوونه کپلرم ولی لونا فندوم اولمه TT
تک تک اعضای گرلز جنریش دارن مجری میشن 😂🥺💛
الان دق دلیتو به من دادی؟://////////////////
آره خب تو از همه جهت شانس داری... اینکه قابل انکار نیست (مود الان من:😑)

این ام نت....

فقط ریدم تو سر بی مغزش:/

وای جی جق داره باش مشکل داره

هوووووف

خیلی اسکله

یعنی چی

آخه خر....

حداقل جای بریو گرل یا هیولین آیو رو میاورد تا یه رقابتی چیزی ایجاد میشد با کپلر:/

سولوییست تو مسابقات گروهی خیلییییییییی بی معنیه

اسکل خر یه وری

ایششش

وای ازش متنفرم

من باس از کی حمایت کنم ودف:/

نمد:/

هووووف

سو فقط میشه گفت رید😑🤌🏻

مگه لونا کم گروهیه که بخواد ایو رو بیاره؟😐
باید از لونا حمایت کنی :////

ریتای عنتر اسکل یه وری حرف خوبیه به ام نت نزن عه :/

ریتااااا

عه راست میگی شوکو:/

باشه خر بیشور ازگله:/

🤌🏻🗿

منظورمو متوجه نشدی

دارم میگم یکی که هم سطح کپلر باشه مثلا رو میاورد رقابت ایجاد میشد:/ چون جفتشون روکین و تقریبا هم موفق و پر طرفدار تو جایگاه و زمان خودشون

الان تو داری لونا رو رقیب کپلر با اون یکی گروهه نمد اسمش چیه میبینی؟

نه مطمئنا لونا خیلی بالاتره

صحیح :/

چوو یا با همه دوسته یا میخواد باهاشون دوست بشه😐😂😂

منمTT

آره میبینی دختراموووTT

دق دلی چیی؟😂😂😂

دق دلی مال کسیه که اعصابش خورده😐😂😂

وای سیسو ریکشنت خیلی جر بود😂😂😂😂😂

ولی جدا مشکلات ما اس ام استنا یه چیزای دیگست~

دقیقا🗿😂

هر کمپانی رو بخوای استن کنی باید یه سری چیزا رو هم بپذیری😂😔🤌🏻

ولی من دلم میخواست دریمکچر هم میبودن-

کل کامنت های اینستا این بود🤣

ولی من دلم میخواست سی ال سی هم میبودن-

هق TT

ولی اگه سی ال سی میبود یوجین کجا میبود؟:"

😂😂😂😂😂😂🤣

نمیتونم نخندم 😂

وای دقت کردین الان وضعیت سونبه-خوبه بودن لایناپ چه خر تو خریه؟😂😂

اره🤣🤣🤣🤌🏻

همشم بخاطر لوناست 🤌🏻

مثلا هیجین و wjsn توی یه سال دبیو کردن اما لونا 2018 دبیو کرده و الان معلوم نیست کی باید کی رو سونبه صدا کنه

از اونطرف

یوجین از یه طرف سونبه حسابه از یه طرف هوبه

از یه طرف دیگه ویویز با اینکه دیرتر از همه دبیو کردن اما درواقع سونبه حسابن

و میدونید فان ترین بخش قضیه کجاست؟

اینکه مکنه کل کوییندام سونبه همشون حسابه حتی بریو گرلز:)

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🗿

ویت!

کپلر با دو تا اهنگ؟جدی؟

با این حساب ام نت کل کویین دام رو بر پایه کاور میزاره که کپلر,گروه خودش به مشکل نخورده

:/

و یه چیز دیگه

چقدر بهم نمیخورن:/

هیولین..ویویز...

من هیچ...

اینجوری کپلر اذیت میشه :(

آره واقعا... هیچیش درست نیست 🤦🏻‍♀️

یادمه خیلی بد می گفتن از کینگ دام که فشار زیادی رو ایدلاس و بی عدالتی موج می زد

می گقتن ایتزی هم هست که پس چی شد؟:"

کوییندام بدتره🤦🏻‍♀️🗿🤌🏻

نیست ظاهرا🥀

کپلر از ام نت حتما میاوردش همیشه به فکر خودشه ولی یه نگاه به کامنت های خودتون بندازید چقدر هیت دادید؟ بریو گرل نسل دوم نیست سوم بود هیورین نسل دوم بود ولی اصلا این کارهاتون درست نیست همه فکر میکنید که من هیچ هیتی به کیپاپ نمیدم ولی کارتون شده هیت دادن به گروه هایی که دوست ندارید معلومه همتون طرفدار لونا باشین پس بقیه رقیب شما نیستن پس چه دلیلی هست که بگید بریو گرل به درد نمیخوره شما حق ندارید یه گروه که این همه زحمت میکشه رو خورد کنید اگر دلتون نمیخواست توی کویین دام باشه ولی حق ندارید بگید به درد نمیخوره شرکت کننده ها لازم نیست خیلی معروف باشن و لازم نیسن روکی باشن پس این کار های زشت بذارین کنار

لعنت بهش...

من واقعا منتظر dreamcatcher بودم...اونا پنج ساله که فعالیت دارن و هیچی ب هیچی!!

ام نت نامرد:"(

کل کامنتای اینستا همین بود قشنگ ... واقعا حیفه وقتی انقدر خوبن ولی هنوز هیچ بردی ندارن =(..کاش بودن یه ذره بهشون کمک میشد 🤦🏻‍♀️🥺😭



خوبی ؟*-*

شکست ام نتی خوردم...

خوبم فدات شم تو خوبی قشنگم؟*^*

کپلر چون گروه خود ام نته واسه همین تو لایت اپ گذاشته وگرنه گروه های زیادی داریم که چن ساله فعالیت میکنن..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ویلیام شکسپیر گفت :
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...!
شخصیت من چیزیه که من هستم.
اما برخورد من
بستگی داره به اینکه تو کی هستی-
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان