شوکو+باقیتون 😂🤦🏻‍♀️💅🏻

خب شوکو خانم کامنت هاتو باز کن.. باز نکنی با دمپایی میام تو حلقومت (شوخی) 🥰^o^

+++++

++++++++

+++++

+++++++++++++

دوستان یه سری شایعه مبنی بر قرار گذاشتن یوکی و جکسون لو رفته... دعا کنید درست باشه... ما اگاسه بعد از 8 سال اولین شایعه قرار رو می‌شنویم 🥺😭😂🚶‍♀️

۶ موافق ۰ مخالف

ایشالا که حلقوم رو درست نوشته باشم🤦🏻‍♀️💅🏻

ودف چرا😂😂

یکم احتیاج دارم بسته باشه خب :"

اینقد شایعه هه درست ازاب درومد که (کمپانی/آژانس/؟؟) جکسون گفته ما از شایعه پخش کنا شکایت میکنیم 😂

چه خشن :/

بدم میاد :/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ویلیام شکسپیر گفت :
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...!
شخصیت من چیزیه که من هستم.
اما برخورد من
بستگی داره به اینکه تو کی هستی-
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان