انیمه ها زنده نیستن؟:/

   

هر کی میگه انیمه ها واقعی نیستن داره چرت میگه اصن*^*

این یوشی نمونه بارز یه انیمه زندستㅠ.ㅠ

۹ موافق ۰ مخالف

ازش پرسیدن چرا رو پات چسب زخمه .. گفته وقتی داشتم پامو شیو میکردم

زخمشون کردم (کیوت خرTT)

کیوتتتت عوضی

خیلی کیوته خیلییییییییییییییییییییییییی😭🥲🤌🏻

ویمیمیمیمیمیمنینی خیلی زیباس(:::

میبینم محوش شدی*خنده شیطانی*

بش دس نزن شوهر خودمه 🤣🗿

راستیییی فرصت شدم .‌.

اینجا همیشه فرصت فرست شدن هست متاسفانه 😂🗿🕯

هومم

سیسو عزیزم بدش به من اون بچه رو اون مال منه گلمXD

شوهر منه عزیزم *عصبانی شدن

TT

ندزدینش ازم😭🗿
*پس گردنی زدن بهت
حرفتو پس بگیر🗿

عه من و ریتا همین الان داریم یکی رو تیومه میکنیم اون بچه هم از کراش روی یوشی کرده😂😂😂

من بایسم جهیوکه ولی خب باشه ..🗿🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻

یوشی انیمه ب تمام معناس

حرف کاملا صحیحهT.T


خوبی؟*-*

@شوکو

شوکو بهش بگو روی شوهرم کراش نزنه تمام...

خفه شین :////////😂

 *داد زدن زیاد

سیسو یوشی مال منه اوکی ؟

جهیوکککککککککککک؟

تنشنممکنیسمنشنشسیمک

با اون ابروش توی این ارا الان چطوری زنده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

@𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍

آیرین تویی؟

شرمنده ولی کراش زد😂😂

خواهر کل فندوم که هیچ هر کیپاپری که جیک جین رو دیده الان روی یوشی کراش بی شک

این جهیوک در حال حاضر کنسله ://////



...
نه آیرین خودمون نیست .. یکی دیگست !

@شوکو

اره خودمم

شوکو نکن 

باشه ولی شوهر منه شوکو من یوشو رو دزدیدم دیگه..‌

 گمون کنم منظورش آیرین ادمین وب توایسه^^

وای به طرز عجیبی خیلی خوشگلههه

من مریضم یا چی که فنشون نیسم و نمدونم کیه؟"-"

 

 

+سلام اونیااااTT

خوبی؟:>

رنگ موهاشو دوست دارم *-*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ویلیام شکسپیر گفت :
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...!
شخصیت من چیزیه که من هستم.
اما برخورد من
بستگی داره به اینکه تو کی هستی-
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان