این عکس کلی حرف پشتشه🥺😭

میدونید منظورش چیه؟=)

خیلی حرف قشنگی توشه😭🥺💔

۸ موافق ۰ مخالف

اقا چرا من خندم گرفتxD

منم اولش خندم گرفته ولی بعدش حال یه جوری شد 🐒

آخ...😂 چقدر یهو یجوری شدم😐

نباید با لاک پشت های نینجا اینکارو می کردن .. لعنت من خل ؛ لیو ، راف ، مایکی و دوناتلوم XD

من نفهمیدم چیشد

میگن تصاویر صدا ندارن:)

این صدا نداره:)

داستان داره:)

 

 

+اونایی که نفهمیدن

دیگه خیلی سادش میشه اینکه بیگ بنگ و توانی وان مثل استاد اسپلینتر گروه های وای جیو بزرگ کردن

بعد وقتی استاد پیر شد حالا همشون دارن خودنمایی میکنن با این فرق که اون استاده یه حس تماشام داره

الله اکبر

خودتون بفهمین چ بد توضیح دادم:/

من واقعا دلم پر شد ... خصوصا اینکه دیگه توانی وان نیست😭🤌🏻




+ببخشید اونی ولی ریدی با توضیحت😂🦥

چه قشنگ گفته....

توانی وان و بیگ بنگ اولش به بلک پینک و آیکون و... کمک می کردن :")))

حالا..اونا پیر شدن...و شاگرا به استاد کمک می کنن

اکشام :")

نه خیلی خوب توضیح دادم اتفاقا:/

فهمیدن همه:/

اسمت😔😂🦥

حیحی ... هیچکی نفهمید .. خودتو اذیت نکن :") ... آدرس گفتینو میدی بیام بحرفیم؟😔😂🦥🤌🏻🗿

https://www.goftino.com/c/zTgkVH

بیو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ویلیام شکسپیر گفت :
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...!
شخصیت من چیزیه که من هستم.
اما برخورد من
بستگی داره به اینکه تو کی هستی-
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان