ام نت یا عن نت؟مسئله این است 😑🤌🏻

به دنبال ابتلا اعضا لونا به ویروس کرونا،مرحله اول شو رقابتی Queendom با پنج گروه و بدون حضور گروه لونا فیلمبرداری میشود.
وی وی ، یوجین و هاسول یه کرونا مبتلا شدن ... حالا مگه ام نت نمیتونه این بی صاحب رو چند روز دیر تر ضبط کنه؟://////

۶ موافق ۰ مخالف

فاک (:

ازش بدم میاددددددددد😭😭😭😭😑😑😑😑🗿

وات.. ده فاک؟........

ینی کلا نیستن؟

چرا این انقد منفوره؟😑💔

نه ظاهرا فقط واسه مرحله اول نیستن😭🤌🏻

نگووووو من لونامو میخااااام

ببخشیدا ببشیدا

ولی فاک یو ام نت

خو یکم دیرتر شروع کن گوه مصب اح :/

 کثافتتتت 

مرگبشه الهی..

من هنوز از سر کینگدام ازش دلخورم

ایشالا انگوت کوچیکت بخوره به پایه مبل/=

وا خ دیرتر شروع کنین اولاغا

یه مشت الاغ...

کویین دام1 هم همینطور شد

چون جی ایدل بخواطر اسکجولش به برنامه نمیرسید بدون اوناضبط کردن:/

اصلا فکر نکنی چون عوضیه اینطوری میکنه ها!

همش بخواطر وقت شناسیه نه چیز دیگه

یعنی کسی هست از ام نت شاکی نباشه؟؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ویلیام شکسپیر گفت :
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...!
شخصیت من چیزیه که من هستم.
اما برخورد من
بستگی داره به اینکه تو کی هستی-
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان