خاک به سرم کنن💀😂😭

دریافت

ویدیو بالا رو ببینید ... معنی متن انگلیسی روی ویدیو رو هم تو کامنتا میگم😂😭💀💔

۳ موافق ۰ مخالف

توی ویدیو تیونگ داره ناف مارک و فشار میده و بعد به مارک میگه ناف تیونگ رو فشار بده ... روی ویدیو نوشته اگر کسی ناف مرد ها رو فشار بده اونا اونجاشون درد میگیره😁🤣😭

لبخند ملیح*

چرا وقتی پسرات اینجوری بودن به من گفتی پاشم برم فنشون شم ... من منحرفم ... توان هندل کردن اینا رو ندارم 😭😂💀💔

هع عزیزم...

لیریکای دریم رو هنوز نخوندی

دعوای پسرا سر یکی یا دو تا بودن کون رو ندیدی

صحبتای تن درباره موز جانی رو نشنیدی

باز کردن لنگای مارک وسط لایو و نشون دادن خشتکشو ندید

باید بگم همشو دیدم 🤦🏻‍♀️💅🏻

عا اینو نگفتم

نرم کننده دادن تن به دجون درحالی که داره پاهاشو باز میکنه و بوتشو میکنه تو چشمش روهم ندیدی^^

اینم دیدی🤣🤣🤣🖐️
بسکه فن پیج های ان سی تی در این موارد فعالن حتی با این مدت کمه سیزن شدنم همه رو دیدم🤣😭🤦🏻‍♀️💅🏻

آره خلاصه من وقتی گفتم دارم گی سیتی استن میکنم شوخی نمیکردم عسیسم😂✨

لنتی تو باید قبل از اقدامات من برای سیزن شدن  بهم هشدار میدادی😂🤦🏻‍♀️

فل فلی نشی صلوات XD

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ویلیام شکسپیر گفت :
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...!
شخصیت من چیزیه که من هستم.
اما برخورد من
بستگی داره به اینکه تو کی هستی-
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان