وضعیت یه درون‌گرا به روایت تصویر =)

۱۱۷ تا نظر جواب داده نشده و ۳۲۵ تا ستاره خاموش نشده :".....

ولم کنین......😭😭😭😭😭😭

--------

کامنتا اکثرا مال پست‌هایی هستن که پیش نویس کردم TT

۷ موافق ۰ مخالف

درصد درونگرایی تون چقدره؟

برون‌گرا یا درون گرایید؟

من خودم درون گرام با ۹۴ درصد درونگرایی😭😭😭

من برونگرام با 74 درصد برونگرایی

خوش به حالتتتتتتتتتتتتتتTT

من برونگرام با 60 درصد .. 

قبلا 76 اینا بود بعدش کمتر شد

TT...درون گرا بودن سخته *^*

من 50/50 ـم

میانگرام:)

و اینکه

سیس فقط117 تا؟

نگاهی به 336 تا کامنت پاسخ داده نشده*

در نظر نگرفتن خصوصیا*

در نظر نگرفتن پاسخ ها*

لبخند ملیح*

پفیوز تو فالورات هم بیشتره منه خو😂😭(اگه بهت فحش میدم ینی دوست دارم TT)

خوش به حالتون =)...سخته درون گرا بودن ... حس عجیبیه =-=

۹۷درصد درون گرا ㅜㅜ

من برای فنسایت هام اینطوری هستمT^T

من برای همه چی همینجوریم ... الان دایرکت اینستام پره ... مسیج پینترستم که اصلا نگاه کردی نیست ... چتا و نوتیف های توییترم غلغلست (؟!) ... اصلا این زندگی رو نمیخوام TT

من 93 درصد درونگرا

من 80 درصد درونگرام:»

من ۷۲ درصد درونگرا 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ویلیام شکسپیر گفت :
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...!
شخصیت من چیزیه که من هستم.
اما برخورد من
بستگی داره به اینکه تو کی هستی-
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان