1400 سالی که هیچ وقت نیامد :")

خب امسال سال شلوغی نبود ولی همین که قرار بود از سالای دیگه کمتر کار کنم کاری کرد که تنبل بشم و دیگه توانایی انجام حتی کوچکترین کار ها رو هم نداشته باشم ㅠㅠ-توصیف سال ۱۴۰۰ ولی برام سخت نیست ، چون قراره ۳۶۵ روز از زندگی من فقط توی یه جمله خلاصه بشه که اونم میشه گوش دادن به آهنگ های مورد علاقم و درس خوندن.  اگه بخوام از خاطرات این سال بگم چیزی بجز شب هایی که فرداش امتحان داشتم و شب تا صبح نمیخوابیدم و استرس داشتم یادم نمیاد . الان که خوب فکر میکنم ساید بهتره امسال رو جزو زندگیم حساب نکنم و از حالا به بعد بیشتر تلاش کنم و امیدوار باشم سال آینده همون دختر قبلی بشم - :")

۵ موافق ۰ مخالف

باباااااااااااا

جونمممممممممممممممممممم

مبصتتتتتتتتتتTT
عیدت مبارکککککککککککTT❤
امیدوارم سالی خوبی داشته باشیTT
عیدی چی میخ بم بدی بابا؟TT

موفق باشی عیدتم مبارک خواهر😂💗

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ویلیام شکسپیر گفت :
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...!
شخصیت من چیزیه که من هستم.
اما برخورد من
بستگی داره به اینکه تو کی هستی-
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان