عید شماها مبارک🥺💚

اونی ایوانکا

اونی وندا ،اونی پانی(خودش میگه اینجوری نگین بهم ولی خب من هر جور دوست دارم میگم💅🏻🦦)

مینهی ، انیسا ، نیکی ، لیلی ، جیوو ، صتی ، آریانا،  اونی ریحون ،

اونی سحر ، اونی ریتا ، شوکو ، هپی ، باران ، سهند ، آیرین ، آیرین،(دوتا آیرین داریم) ، نیلی، حضرت پشمک (ددی) 

خیلی دوستتون دارم سال جدید مبارکتون باشه🐰💚

و سال نو رو به همه بچه های بیان چه اونایی که اکانت دارن و چه اونایی که اکانت ندارن تبریک میگم

ایشالا که سال خوبی داشته باشید 🥺💚🐰🍭

۷ موافق ۰ مخالف

من تمام تلاشم رو کردم کسی رو از قلم نندازمㅠㅠ

فدات شم عزیزدلمT^Tسال نوی خوبی داشته باشی خوشگل من ♡♡♡♡

همچنین🥺💚💚💚💚💚💚

سیسووووTT 

عیدت مبارککک

عیدتوهم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی🤍

سال نوت مبارک جیگرمT^T

عید توام مبارک عزیزم:"

عیدت مبارک سیسویی :")

عید مبارک سیسوممممم:)

بمونی برامون ^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ویلیام شکسپیر گفت :
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...!
شخصیت من چیزیه که من هستم.
اما برخورد من
بستگی داره به اینکه تو کی هستی-
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان