درد و دل (سسناله نی)

خب حقیقتا نمیدونم از کجا و چجوری شروع کنم ... بنابراین میرم سر اصل مطلب 

دلم میخواد درسم رو با جدیت بیشتری ادامه بدم و آینده قشنگی واسه خودم بسازم

ولی چنان غرق مادیات(شاید؟) شدم که نمیدونم چجوری خودمو از این باتلاق بکشم 

بیرون ㅠㅠ ولی خب باید سوخت و ساخت دیگه نمیشه کاریش کرد :"(...یه جورایی من‌

معتاد فضای مجازی شدم .. با اینکه شدیدا از بیان حالم بهم میخوره ولی بازم اینجام 

با اینکه دیگه نمیخوام برم سمت یوتیوب بازم هیستوری یوتیوبم هر روز بیشتر از دیروز پر

میشه :"؛ با اینکه میخوام همه رو توی توییتر بلاک کنم ... ولی انگار هر دفعه میخوام این کارو بکنم یکی دستمو میگیره و نمیزاره...با اینکه میخوام اکانت اینستام رو ریمو کنم بازم هر روز توی اینستام و پست و استوری بازدید میزنم ... با اینکه میخوام از پینترست بکشم بیرون ولی بازم فضاش برام جذاب تر از چیزیه که بخوام همچین شجاعتی به خرج بدم ... با اینکه میخوام اکانت فیسبوکم رو غیرفعال کنم ولی بازم میرم و پست مردم رو لایک میکنم ... با اینکه نمیخوام دیگه سمت واتپد برم بازم تمام حواسم اینجاست که پارت بعدی فلان رمان قراره کی بیاد ... این شده زندگی نحص(؟!) من که خودمم توش موندم ... امیدوارم بتونم روزی بیخیال همه چیز تو زندگیم بشم و درسم رو جوری بخونم که بقیه انگشت به دهنشن 🦥✋🏻💅🏻

۳ موافق ۰ مخالف

واقعا برام غیرقابل تحمله :")

بعد جالبیش اینجاست که هروز و هر ساعت تصمیماتم توی زندگیم تغییر میکنه ... مثلا الان که اینو مینویسم ممکنه فردا بخوام توی بیان بیشتر پست بزارم.., و حتی برعکس!

احساس میکنم کامل حرف دلم رو زدی (:

این خود خود منمㅜㅜ

وای آیرین شی چقد اخلاقت به من نزدیکه ㅠㅠ ... 

اوه چقدر زیاد برنامه داری بابا"-"

این یکم کارو سخت موکونه

میت چیزایی که نیاز داری رو ذخیره کنی بعد گوشیتو بزاری رو حالت هواپیما یا بریزی تو یه نرم افراز دیگ که نت بش وصل نباشه

بعد کارت که تموم شد به یکی بدیش که برات نگهش داره هروقت درست تموم شد بت برگردونه"-"

ولی من خودم از یه برنامه برا پومودو استفاده می کنم که هرچی بیشتر درس بخونی بت نور میده تا گیاهت رشد کنه از اونور می تونی تو سه تا گروه عضو بشی و با توجه به ساعت مطالعت از ۱۰۰ تا ۱ بت رتبه می ده

من وقتی می بینم ذوق زده میشم که بیشتر بخونم تا برم بالاتز*-*

ㅜㅜ

واقعا نمیدونم راه حل این مشکلم چیهT^T

منم همچین حسی دارم من فک میکنم دیگه رو درسم تمرکز ندارم حس میکنم توی یه چاه عمیقم که در حال گریه ام و هیچ کس نیست کمکم کنه من هعی تصمیم میگیرم رو درسم تمرکز کنم بعد یهو یه چیزی مانعش میشه و این منو ناراحت میکنه یعنی بدجور الان درکت میکنم 

اگه واقعا می خوای بیخیال همه ی اینا شی بده مامانت برات پاکشون کنه😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ویلیام شکسپیر گفت :
شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر...!
شخصیت من چیزیه که من هستم.
اما برخورد من
بستگی داره به اینکه تو کی هستی-
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان